سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیج دانشجویی دانشگاه خرد بوشهر

مدیر روابط عمومی دانشگاه یاسوج با تکذیب برخی خبرها درباره مشاهده قرآن های سوخته در تعدادی از خوابگاه های دانشگاه های یاسوج گفت: کتب سوخته شده قرآن نبوده و هیچ عمدی هم در این اقدام وجود نداشته است.

 محمد علوی تبار، مدیر روابط عمومی دانشگاه یاسوج در گفتگو با «شبکه خبر دانشجو» با اشاره به اینکه «موضوع آنگونه که در برخی رسانه ها درج شده، نبوده است» گفت:

اطلاعات بدست آمده حاکی از درگیری دو دانشجوی دختر است که از اختلال روانی رنج برده و پس از یک درگیری در بیرون خوابگاه اقدام به آتش زدن جزوات و کتب خود نمودند که در کتب نیم سوز شده تعدادی کتاب مذهبی نیز به چشم می خورد که در میان آنها کتاب قرآن وجود نداشته است.

 
وی افزود: پیگیری مجدانه پیرامون این موضوع نشان می دهد نیت و قصد و غرض قبلی در اهانت به کتب دینی وجود نداشته و این موضوع کاملا اتفاقی بوده است.
 
علوی تبار تصریح کرد:حراست دانشگاه با دقت تمام در حال بررسی وقایع و انگیزه های واقعی این شایعه پراکنی است.
 

وی افزود: با توجه به نزدیکی روز دانشجو، عده ای معاند با دست آویز قرار دادن این اتفاق سعی در لکه دار کردن چهره دانشگاهیان داشته اند که یقینا قاطبه دانشگاهیان معتقد به اسلام و قرآن نظام و ولایت فقیه بوده و خود را متعهد به پیشرفت میهن اسلامی می دانند./



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/9/16 توسط سینا

برای مشاهده به روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 89/9/11 توسط سینا

دانشجویانی که مایل به فعالیت در هسته های علمی می باشند به بسیج دانشجویی مراجعه فرمایند.



نوشته شده در تاریخ سه شنبه 89/9/9 توسط سینا

حاکم کوفه عوض مى شود

سیاست علوى و اموى

امـا بـعـد: فـان هـانـیا و سعیدا قدما علی بکتبکم و کانا آخر من قدم علی من رسلکم و قد فهمت ما اقـتـصـصتم من مقالة جلکم انه لیس علینا امام فاقبل لعل اللّه یجمعنا بک على الحق والهدى و انی بـاعث الیکم اخی و ابن عمى و ثقتی من اهل‌بیتی مسلم بن عقیل فان کتب الی انه قد اجتمع راى مـلـئکـم و ذوى الـحجى والفضل منکم على مثل ما قدمت به رسلکم و قرات فی کتبکم فانی اقدم الـیـکـم و شـیکا ان شاء اللّه، فلعمری ما الا مام الا الحاکم بالکتاب، القائم بالقسط الدائن بدین الحق الحابس نفسه على ذات اللّه. والسلام (1) ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/7 توسط سینا

قابل توجه دانشجویان محترم

  

از علاقمندان جهت فعالیت در کانون های بسیج دانشجویی(فرهنگی،ورزشی،علمی پژوهشی و ...)دعوت به عمل می آید.

 

 



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/9/7 توسط سینا
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.: Themes By Blog Skin :.

قالب وبلاگ